
O Intr-o lume economica in care rapiditatea si eficienta cu care se raspunde la provocarile pietei si la nevoile consumatorilor fac diferenta intre succes si esec, companiile si mai ales managerii acestora trebuie sa adopte solutii eficace si in timp real pentru a avea un cuvant de spus in industria din care fac parte.
In batalia constanta de a atrage cati mai multi clienti in detrimentul concurentei, un manager bun stie ca imaginea companiei, calitatea produselor oferite, satisfactia consumatorilor si eficientizarea costurilor sunt linii principale dintr-o strategie de business castigatoare.
In majoritatea domeniilor insa, competitivitatea este crescuta, produsele si serviciile sunt similare iar pretul acestora au marje mici de diferentiere. Asadar, pentru a depasi concurenta si pentru a fi un reper in domeniul din care face parte, compania trebuie sa isi mute focusul pe indeplinirea nevoilor clientului. Chiar daca produsele satisfac aceeasi cerinta de baza, un consumator poate alege o marca fata de o alta similara, doar pentru ca prima ii ofera in plus o interactiune de calitate.
In aceste conditii, oricat de mare sau de mica ar fi compania ta si orice produse sau servicii ai comercializa, un sistem virtual prin care clientii pot lua legatura cu tine este vital. Fie ca te contacteaza pentru comenzile efectuate, fie ca vor sa afle cat mai multe detalii despre produsele pe care le oferi sau fie ca au nevoie de asistenta, faptul ca le pui la dispozitie un numar de telefon si informatii complexe de contact, le va conferi incredere in brandul tau iar tu vei castiga capital de imagine.
Tehnologia a evoluat foarte mult in ultima vreme si sa ai un numar de contact dedicat companiei tale nu mai inseamna doar un numar de telefon de la care poti sa suni sau sa fii sunat. Mai degraba, sistemele online de ultima generatie sunt instrumente eficiente in managementul relatiilor cu clientii, in comunicarea de marketing si cu siguranta un atu ce te diferentiaza de concurenta.
Cel mai nou concept folosit in materie de comunicatii de business (fie doar pentru comunicatii interne, fie pentru clienti externi sau pentru ambele) este cartea de vizita virtuala in cloud, o solutie eficienta din punct de vedere practicabilitate si flexibilitate, ce are costuri mult reduse. Diferenta principala fata de alte carti de vizita este data de faptul ca nu mai este prezenta fizic la client, ci este gazduita intr-un data center (cloud).